Reklama a HbbTV: Prohlédněte si prezentace z konference o programatické reklamě

30.5.2017, R2B2 v médiích

UVNITŘ PREZENTACE – Hybridní televizi se detailně věnoval Petr Hatlapatka z Media Clubu nebo Petr Horák ze skupiny televize Nova.

Reklama a HbbTV: Prohlédněte si prezentace z konference o programatické reklamě

Ředitel nových projektů skupiny Nova Petr Horák se ve své prezentaci na konferenci Den programatiky, kterou minulý týden uspořádaly technologická společnost R2B2 a agentura AdHackers, věnoval programatickému prodeji digitálního videoobsahu a televizních kanálů.

Petr Hatlapatka, vedoucí online prodeje mediazastupitelství Media Club, které primárně zastupuje kanály FTV Prima, se ve své prezentaci primárně věnoval výhodám programatického nákupu reklamy v prostředí hybridní televize…

Tyto a další prezentace si prohlédněte na Digizone.cz