Racionalizace marketingu pomocí automatizací

22.2.2017, R2B2 v médiích

Chování zákazníků je proměnlivé a konkurence nespí. Marketing proto musí zkoušet nové přístupy svižným tempem a potřebuje se opírat o dobré nástroje, které poskytují rychlou zpětnou vazbu pro vyhodnocování a které umožňují okamžité změny procesů. Na podobné "otázky" hledají odpověď i jiné obory, od výroby až po služby, a v mnoha případech ji nacházejí v automatizaci.

Racionalizace marketingu pomocí automatizací

Automatizace nás nejen osvobozuje od rutinní činnosti, ale současně nám umožňuje nahlížet na procesy z vyšší perspektivy, což je klíčové pro nalezení správné cesty k dosažení marketingových cílů. Rutinu obstarají stroje, protože k tomu jsou určeny a umí to dobře. Dělají méně chyb, neunaví se, představují menší dlouhodobé náklady a v případě potřeby je můžeme bez okolků nahradit. Nejsou ale kreativní, a to je doména, která zůstane – a měla by zůstat – nám lidem…

Celý článek si můžete přečíst na Modernirizeni.ihned.cz