R2B2 zveřejňuje RTB Index, srovnání cen programatiku

14.3.2017, R2B2 v médiích

Český trh má první veřejné srovnání cen v programatiku, přináší ho R2B2.

R2B2 zveřejňuje RTB Index, srovnání cen programatiku

Společnost R2B2, která se zaměřuje na oblast programatického obchodu s reklamou napříč všemi mediatypy, se rozhodla pravidelně zveřejňovat ceny programatické reklamy, vycházející z programatického tržiště R2B2.

První cenové srovnání, které zveřejňuje, je za měsíc únor 2017. Z něho vyplývá, že v únoru představovalo průměrné CPM (cena za tisíc zobrazení) 69 Kč, což bylo ve srovnání s lednem o 8 % více. Na druhou stranu je to o cca 20-30 % méně než ve srovnání s prosincovým průměrem…

Celý článek a RTB Index naleznete na Mediaguru.cz