R2B2 v médiích: XXL Banner lze v HbbTV nakupovat programaticky

, R2B2 v médiích

Na televizní obrazovky se v rámci programatické reklamy v HbbTV dostává největší bannerový formát - XXL Banner. Představení tohoto formátu včetně zajímavých výsledků HbbTV reklamy se věnovala také média.

R2B2 v médiích: XXL Banner lze v HbbTV nakupovat programaticky

V HbbTV prostředí je možné nakoupit programaticky i největší bannerový formát

Společnosti R2B2 a Hybrid doplnily do portfolia své programatické reklamní sítě největší bannerový formát, se kterým lze v HbbTV inzerovat. XXL Banner má tvar písmene L a je ukotven k levému dolnímu rohu obrazovky. Reklamní sdělení se zobrazí na deset vteřin, přičemž aktuálně vysílaný pořad vysílání zmenší o 25 procent. Formát je tak na televizní obrazovce prakticky nepřehlédnutelný.

Celý článek si můžete přečíst na Digizone.cz

NEJVĚTŠÍ REKLAMNÍ BANNER HBBTV V ČESKU ZAKRYJE ČTVRTINU TELEVIZNÍ OBRAZOVKY

Takzvaný XXL Banner nabízí společnost R2B2 ve spolupráci se společností Hybrid v rámci své programatické sítě R2B2 Multiscreen. České diváky hybridního televizního vysílání HbbTV čekají zajímavé reklamní zážitky. Společnost R2B2, která se zaměřuje na programatickou reklamu, ve spolupráci se společností Hybrid vyvinula a nabízí největší reklamní banner v HbbTV na českém trhu.

Celý článek naleznete na Televizniweb.cz

V HbbTV lze programaticky koupit i největší banner

Největší velikost formátu banneru je už v nabídce programatické HbbTV reklamy. Společnost R2B2 ve spolupráci s Hybrid doplňují do svého portfolia programatické sítě R2B2 Multiscreen nejnovější a zároveň největší bannerový formát, se kterým lze v HbbTV inzerovat, a sice XXL banner.

Celý článek naleznete na Mediaguru.cz

V HbbTV lze už nakoupit programaticky i největší bannerový formát

Společnost R2B2 ve spolupráci s Hybrid doplňují do svého portfolia programatické sítě R2B2 Multiscreen nejnovější a zároveň největší bannerový formát, se kterým lze v HbbTV inzerovat, a sice XXL Banner. Má vzhled ve tvaru písmene L a je ukotven k levému dolnímu rohu. Reklamní sdělení se zobrazí na 10 vteřin, přičemž aktuálně vysílaný pořad vysílání zmenší o 25 %.

Celý článek si můžete přečíst na Feedit.cz