R2B2 v médiích: Vývoj cen programatické reklamy za rok 2017

, R2B2 v médiích

Vývoj cen programatické reklamy v síti R2B2 Multiscreen za rok 2017 se stal zajímavým tématem pro média. Monitoring cen reklamy, který zahrnuje vybrané online formáty vč. banneru v HbbTV, ukázal rozdílnou efektivitu těchto formátů napříč celým loňským rokem. Podívejte se, která média publikovala RTB Index 2017.

R2B2 v médiích: Vývoj cen programatické reklamy za rok 2017

Jak se vyvíjely ceny programatické reklamy za 2017

Rok 2017 přinesl další pokrok displejové reklamy, do které už zásadněji promlouvá programatický nákup reklamy. Agentura R2B2 zpracovala roční vývoj cen a výkonů programatické reklamy z jejich sítě, které pravidelně publikuje v měsíčním RTB Indexu.

Celý článek si můžete přečíst na Mediar.cz

V síti R2B2 se loni nejvíc klikalo na branding a video

Mezi nejvýraznější formáty roku 2017 v programatické síti R2B2, které dosáhly nejvyšší míry prokliku (CTR), patřily oba typy brandingů – mobilní a desktopový. V dubnu se mezi ně zařadila i video reklama, která měla nejvyšší CTR napříč všemi formáty.

Celý článek naleznete na Mediaguru.cz

Jak se loni vyvíjely ceny televizních bannerů v českém HbbTV?

Od květnového zařazení reklamního formátu sítě R2B2 Multiscreen do monitoringu RTB Index vzrostla cena za tisíc prokliků ze 450 na 530 korun. Míra proklikovosti u interaktivních kampaní přesáhla čtyři procenta.

Celý článek si můžete přečíst na Televizniweb.cz

Vývoj cen programatické reklamy za rok 2017

Rok 2017 přinesl další pokrok displayové reklamy, do které už zásadněji promlouvá programatický nákup reklamy. Společnost R2B2 zpracovala roční vývoj cen a výkonů programatické reklamy z jejich sítě, které pravidelně publikuje ve svém monitoringu zvaném RTB Index.

Celý článek si můžete přečíst na Feedit.cz