R2B2 v médiích: Společnost R2B2 odhaduje výsledky ve své síti na hlavní sezónu 2017

, R2B2 v médiích

Společnost R2B2 nechala nahlédnout do své reklamní sítě a přinesla čísla o tom, jak se jí daří a jak bude vypadat hlavní sezóna 2017. Výsledky a čísla patří mezi oblíbená témata, která neunikla ani médiím. Kde byly tyto výsledky zmíněny, se dozvíte níže v textu.

R2B2 v médiích: Společnost R2B2 odhaduje výsledky ve své síti na hlavní sezónu 2017

MediaGuru: Programatická reklama roste letos o 123 %

Společnost R2B2 zveřejnila odhad vývoje programatické reklamy v letošním roce.
Prodej reklamy v programatické síti R2B2 Multiscreen meziročně roste o více než dvojnásobek, konkrétně o 123 %.

Přečtěte si celý článek na Mediaguru.cz

FeedIt: 123% růst obratu programatické reklamy a až 20 mil. Kč za Branding.

Společnost R2B2, která tento týden oznámila další ze svých nových produktů (Obsahové cílení v HbbTV), odhaduje výsledky ve vlastní síti pro hlavní sezónu tohoto roku. Prodej reklamy v programatické síti R2B2 Multiscreen výrazně posiluje a meziročně roste o více než dvojnásobek, konkrétně o 123 %.

Přečtěte si celý článek na Feedit.cz

MediaHub: Programatická reklama podle R2B2 letos poroste o 123%

R2B2 také odhaduje, že za branding se v její síti letos utratí mezi 15-20 mil. Kč. „Branding u nás patří mezi významné formáty. Díky jednoduché výrobě a také jeho viditelnosti je u inzerentů velmi oblíbený. Máme široké pokrytí pro tento formát, které navíc stále rozšiřujeme. Můžeme tak inzerentům poskytnout velké množství dostupných impresí právě pro tento formát,” říká Martin Čelikovský, jednatel společnosti R2B2.

Přečtěte si celý článek na Mediahub.cz