R2B2 v médiích: Důležitá novinka v programatice roku 2017 – obsahové cílení v HbbTV

11.9.2017, R2B2 v médiích

Představení důležité programatické novinky roku 2017 z dílny společnosti R2B2, obsahového cílení v hybridní televizi, neušlo pozornosti tištěných, online i sociálních médií. Obsahové cílení v HbbTV se stalo atraktivním tématem. Kde všude se o něm psalo, se dozvíte níže v textu.

R2B2 v médiích: Důležitá novinka v programatice roku 2017 – obsahové cílení v HbbTV

MediaGuru: Obsahové cílení se rozšiřuje do hybridní televize

R2B2 zavádí obsahové cílení reklamy v hybridní televizi (HbbTV). Obsahové cílení je zatím známé z prostředí internetu, teď se ale rozšiřuje i na televizní obrazovky a přináší nové možnosti programatického nákupu reklamního prostoru. Zadavatelé reklamy mohou zvolit cílení podle kritérií odpovídajících povaze pořadů, které diváci aktuálně sledují.

Přečtěte si celý článek na Mediaguru.cz

Televizniweb: Reklama cílená podle obsahu už i v televizi, díky HbbTV

Obsahové cílení reklamy je známé hlavně z prostředí Internetu. Nyní se však dostává i na televizní obrazovky a rozšiřuje tak možnosti programatického nákupu reklamního prostoru o dlouho očekávanou novinku, již zavádí společnost R2B2 ve svojí reklamní síti Multiscreen. Zadavatelé reklamy si mohou zvolit cílení podle kritérií odpovídajících povaze pořadů, jež diváci aktuálně sledují. V praxi to znamená, že se reklama začne zobrazovat pouze během pořadů, které zvolenému cílení odpovídají.

Přečtěte si celý článek na Televizniweb.cz

MediaHub: R2B2 oficiálně uvádí na trh obsahové cílení reklamy v HbbTV

Společnost R2B2, která provozuje programatickou reklamní síť Multiscreen, do níž patří kromě internetového obsahu také osm českých televizních stanic dnes představila obsahové cílení reklamy v HbbTV.

Přečtěte si celý článek na Mediahub.cz

DigiZone: Programatická HbbTV reklama nově zavádí cílení podle typu vysílaného obsahu

Aukční systém R2B2 aktuálně odbavuje na kanálech skupiny Prima, stanicích hudební televize Óčko a televizi Šlágr denně mezi třemi a čtyřmi miliony reklamních requestů. Jejich cena je sice nižší než náklady na umístění standardního televizního spotu, ale zase ne o tolik, o kolik by mohli inzerenti očekávat. Tisíc zobrazení banneru v hybridním vysílání uvedených stanic vyjde na zhruba pět set korun, v případě videoreklamy vyjde tisíc zobrazení na tisíc korun, což už téměř dosahuje cenové úrovně klasické televizní reklamy.

Přečtěte si celý článek na Digizone.cz

Parabola: Programatická reklama v HbbTV s inovací - obsahové cílení

Společnost R2B2, která provozuje programatickou reklamní síť Multiscreen, do níž patří kromě internetového obsahu také 8 českých televizních stanic, představuje největší novinku roku 2017 – obsahové cílení reklamy v HbbTV.

Přečtěte si celý článek na Parabola.cz

MarketingMedia: Programatik v HbbTV je už možné obsahově zacílit. R2B2 se rozhlíží i na Slovensku

Průměrná investice zadavatelů do programatické kampaně na hybridní televizi (HbbTV) se pohybuje kolem 100 tisíc,“ říká Aleš Sekanina ze společnosti R2B2, která v partnerství se společností Hybrid jako jediná tento typ inzerce v Česku nabízí. Jedněmi z jejích největší klientů jsou například operátor Vodafone, loterijní společnost Sazka nebo Česká spořitelna.

Přečtěte si celý článek na Mam.ihned.cz