Programatik v OOH? Možné je vše

3.4.2017, R2B2 v médiích

Když se v Česku řekne programatik, většina lidí si představí nákup internetového inzertního prostoru. Zahraniční reklamní trhy ukazují, že u toho možnosti nekončí.

Programatik v OOH? Možné je vše

Na trh proniká stále výrazněji digitalizace outdoorových reklamních formátů a mediální subjekty si uvědomují, že kromě nových způsobů vizualizace reklamy skrývá tento systém potenciál i pro její nakupování. Ve Spojených státech a nově třeba i v Austrálii se upouští od nákupního modelu postaveného na přímém prodeji a na řadu přichází – pro někoho možná překvapivě – programatický nákup.

Rich Ventura, předseda americké Digital Signage Federation (asociace, která se soustřeďuje na networking a podporu digitální reklamy), pokládá právě integraci programatiku do nakupování digitálních OOH ploch za jeden z hlavních letošních trendů v tomto segmentu…

Celý článek si můžete přečíst na Mam.ihned.cz