Programatický Branding pro AXA Assistance

19.6.2017, Případové studie

Společnost AXA Assistance se pro svůj nový produkt, Právník po ruce, rozhodla pro jeho propagaci pomocí RTB reklamy a formátu Branding. Programatický Branding byl využit z důvodu prémiovosti mezi bannerovými formáty. Zároveň je ideální pro brandovou propagaci. Díky dostatečnému prostoru dochází k předání inzerované zprávy kreativní formou.

Banner svou velikostí 2000×1400 pixelů pokryje většinu počítačových obrazovek. Na popředí banneru je zobrazena webová stránka, na které se uživatel právě nachází. Programatický Branding dosáhl v této kampani CTR 1,30 %. Podle RTB Indexu je tento výsledek 2,75x vyšší než CTR u standardních bannerů. Nejen CTR, ale i doba viditelnosti je u programatického Brandingu 2,3x vyšší ve srovnání se standardními bannery.

Ke kampani se vyjádřil Tomáš Strejček ze společnosti AXA Assistance: „Přišli jsme na trh s novým produktem Právník po ruce a oslovenému publiku jsme chtěli názorně předvést, jak funguje v praxi. Proto jsme se rozhodli jít cestou programatického Brandingu, který dokáže znázornit jednotlivé fáze této služby tak, aby si ji příjemce dovedl lépe představit. Zároveň jsme taky mohli využít dostatečně velkou a výraznou reklamní plochu. Kampaň splnila naše očekávání, zájem o Právníka po ruce po nasazení Brandingu znatelně vzrostl.“

K nejoblíbenějšímu formátu v síti R2B2 Premium Online se vyjádřil i jednatel Martin Čelikovský: „Programatický Branding patří mezi nejlépe viditelné a zároveň nejoblíbenější formáty v naší síti. Svými rozměry a umístěním je prakticky nepřehlédnutelný na desktopových zařízeních, pro něž je tento formát určen. Inzerent získává všechny mocné nástroje cílení, kdy může svou značku spojit s vybraným publikem a tím ušetřit prostředky za plošné brandování. Programatický Branding lze zapojit do storytellingových kampaní nebo do jiných komplikovanějších scénářů.“