Integrovaná monetizace reklamního prostoru

Monetizace mediálního prostoru pomocí automatických systémů – nebo také Yield Management – je v době celosvětového propojení reklamních technologií Internetem disciplína, které se začínají věnovat nejen vydavatelé, ale také výrobci elektroniky i vývojáři aplikací a sociálních médií.

intro image
  • Kontinuální optimalizace týmem informatiků
  • Centralizovaný Yield Management
  • Zajištění rychlých aktualizací a bezproblémového provozu
  • Stabilního napojení na důležité zdroje reklamní poptávky ekosystému
  • Odpovědný přístup a dlouhodobá udržitelnost

V R2B2 se věnujeme Yield Managementu od roku 2013, kdy jsme začali s aktivní optimalizací zdrojů nativní a PPC reklamy. Od té doby jsme nasbírali mnoho zkušeností s technologiemi a do hloubky porozuměli programatickému reklamnímu ekosystému v České republice i ve světě. Kromě průběžné optimalizace výnosů se věnujeme automatizaci správy, napojování nových zdrojů poptávky a systémovým aktualizacím.

K monetizaci přistupujeme odpovědně a dlouhodobá udržitelnost je pro nás stejně důležitá, jako maximalizace výnosů nad reklamním prostorem.
Využitím řešení AYM získáváte nový příjmový kanál, vysoce optimalizovaný a přímo napojený na prémiovou reklamní síť R2B2 Multiscreen. V kombinaci s vlastními programatickými kanály a konvenčním prodejem vytváří AYM optimální mix pro monetizaci digitálního prostoru.

section image