Pro novináře

R2B2 s.r.o. je česká nezávislá technologická společnost sídlící v Praze. Podniká v oblasti moderních reklamních technologií – v oboru, který se nazývá programatická reklama.

intro image

Programatická reklama je založena na principu celosvětového propojení obrazovek, médií a reklamních zadavatelů do jediného ekosystému. Svým dosahem kopíruje globální rozšíření Internetu a jeho penetraci do zařízení všech druhů.

Umožňuje realizaci reklamních kampaní v reálném čase napříč kontinenty, dokáže cílit inzeráty na jednotlivé příjemce a odstraňuje procesní bariéry.

Více o programatické reklamě na Wikipedii.

section image

Posouváme hranice reklamy

R2B2 funguje v programatickém ekosystému jako reklamní siť s dosahem na všechny obrazovky – televize, počítače a mobilní zařízení. Význam této sítě spočívá v konsolidaci reklamního prostoru a standardizaci jeho procesů a formátů na všech typech obrazovek.

S velkým důrazem se věnuje inteligentnímu a udržitelnému propojení online reklamy s televizí. Má za sebou téměř dva roky úspěšného provozu a několik českých a jedno světové prvenství v oblasti reklamních inovací.

Síť R2B2 má dosah na cca 90 % klasických online zařízení a zásah na cca 20–25 % domácností skrze adresovatelné televizory.

Tým, který stojí za R2B2 se zabývá automatizacemi od roku 2006. Technologická společnost vzešla z inspirativního prostředí pražského ČVUT, na které má doposud úzkou vazbu. 70 % týmu tvoří jeho absolventi nebo studenti.

section image

Společnost R2B2 se stala vůbec prvním vítězem prestižní mezinárodní soutěže HbbTV Awards pořádané celosvětovou asociací pro HbbTV.

Nominovaným produktem, se kterým společnost uspěla, bylo header-biddingové řešení R2B2 AYM, které umí propojit poptávku programatické reklamy mimo jiné i do HbbTV. R2B2 AYM byl oceněn v kategorii „Nejlepší využití HbbTV pro reklamu”.

section image

Tiskové zprávy

Společnost R2B2 ve spolupráci s Hybrid doplňují do svého portfolia programatické sítě R2B2 Multiscreen nejnovější a zároveň největší bannerový formát, se kterým lze v HbbTV inzerovat, a sice XXL Banner.

Česká technologická společnost R2B2 se stala vůbec prvním vítězem prestižní mezinárodní soutěže HbbTV Awards pořádané celosvětovou asociací pro HbbTV. Tento úspěch zakládá na spolupráci se společností Hybrid, generálním partnerem R2B2.

Header Bidding je moderní a rychle se prosazující propojení poptávky programatické reklamy s nabídkou reklamního prostoru. Rychlý nástup nového přístupu je důkazem vysokého tempa vývoje českého programatického ekosystému, který kromě počítačů a mobilních zařízení také úspěšně proniká na televizní obrazovky. Společnost R2B2 vyvinula pro realizací vlastní header-biddingové řešení R2B2 AYM, které bylo nominováno do letošního finále HbbTV Awards 2017 v Římě, v kategorii Best use of HbbTV for advertising and promotion.

Společnost R2B2, která tento týden oznámila další ze svých nových produktů (Obsahové cílení v HbbTV), odhaduje výsledky ve vlastní síti pro hlavní sezónu tohoto roku. Prodej reklamy v programatické síti R2B2 Multiscreen výrazně posiluje a meziročně roste o více než dvojnásobek, konkrétně o 123 %.