Pro novináře

R2B2 s.r.o. je česká nezávislá technologická společnost sídlící v Praze. Podniká v oblasti moderních reklamních technologií – v oboru, který se nazývá programatická reklama.

intro image

Programatická reklama je založena na principu celosvětového propojení obrazovek, médií a reklamních zadavatelů do jediného ekosystému. Svým dosahem kopíruje globální rozšíření Internetu a jeho penetraci do zařízení všech druhů.

Umožňuje realizaci reklamních kampaní v reálném čase napříč kontinenty, dokáže cílit inzeráty na jednotlivé příjemce a odstraňuje procesní bariéry.

Více o programatické reklamě na Wikipedii.

section image

Posouváme hranice reklamy

R2B2 funguje v programatickém ekosystému jako reklamní siť s dosahem na všechny obrazovky – televize, počítače a mobilní zařízení. Význam této sítě spočívá v konsolidaci reklamního prostoru a standardizaci jeho procesů a formátů na všech typech obrazovek.

S velkým důrazem se věnuje inteligentnímu a udržitelnému propojení online reklamy s televizí. Má za sebou téměř dva roky úspěšného provozu a několik českých a jedno světové prvenství v oblasti reklamních inovací.

Síť R2B2 má dosah na cca 90 % klasických online zařízení a zásah na cca 20–25 % domácností skrze adresovatelné televizory.

Tým, který stojí za R2B2 se zabývá automatizacemi od roku 2006. Technologická společnost vzešla z inspirativního prostředí pražského ČVUT, na které má doposud úzkou vazbu. 70 % týmu tvoří jeho absolventi nebo studenti.

section image

Společnost R2B2 se stala vůbec prvním vítězem prestižní mezinárodní soutěže HbbTV Awards pořádané celosvětovou asociací pro HbbTV.

Nominovaným produktem, se kterým společnost uspěla, bylo header-biddingové řešení R2B2 AYM, které umí propojit poptávku programatické reklamy mimo jiné i do HbbTV. R2B2 AYM byl oceněn v kategorii „Nejlepší využití HbbTV pro reklamu”.

section image

Tiskové zprávy

Česká digitální reklamní síť R2B2 zveřejňuje své plány na příští rok. Čekají ji další inovace, ale také větší transparence a mezinárodní expanze. R2B2 se bude v roce 2018 otevírat.

Kontinuálnu ponuku HbbTV reklamy, ktorú televízia Markíza zaradila do svojho portfólia, možno nakúpiť programatickým spôsobom. Ide o významnú inováciu na slovenskom mediálnom trhu.

Digitální reklamní síť společnosti R2B2 se rozšiřuje také do slovenského HbbTV. Do svého portfolia zařazuje televizní stanice Markízu, Dajto a Doma.

Úspěšný standard z dílny dejvického R2B2 měl v listopadu druhé výročí. Programatický branding – největší bannerový formát na počítačových obrazovkách se úspěšně prosazuje napříč digitálním reklamním prostorem. I v tomto případě se potvrzuje, že Česká republika jde v programatické reklamě příkladem.