Rich Media

Rich Media jsou efektní. Pozornost diváka získávají proto, že skutečně „obohacují” standardní reklamní formáty. Přidáním funkcí jako je video nebo animace, může inzerent vytvářet velkorysou reklamní kreativu. Tato atraktivita s sebou nese i zvýšenou míru konverze. Jde o nový koncept, kdy reklamy rovnou zprostředkují další interakci. Mohou z části nebo zcela nahradit proklikovou stránku, tím přinášejí i velkou úsporu.

intro image

Rich MediaExpandující

Expandující Rich Media reklamy se po interakci návštěvníka na obrazovce automaticky zvětší (i několikanásobně). Inzerent tak získává větší prostor a více možností, jak předat své sdělení návštěvníkovi webu.

Rich MediaNeexpandující

I standardní reklamní pozice mohou být atraktivní. Přidané animace, videa či jiné prvky jsou tím, co vzbuzuje zájem návštěvníka webu.

Rich MediaMobilní

Nejlepší zařízení pro kontakt s obrazovkou jsou ta mobilní. A Rich Media jsou v reklamě prvkem, který tento kontakt dokáže navázat.