Banner s funkcí Push 2 Play se objevuje v pravém dolním rohu televizní obrazovky. Jeho účelem je diváka upoutat a přimět ho k interakci. Stisknutím červeného tlačítka na ovladači si tak sám spustí a přehraje videoreklamu. Tu je možné přeskočit, po jejím skončení dále pokračuje televizní program.
Společně s pokročilými možnostmi cílení se reklamní sdělení dostane k požadovanému publiku a zvyšuje tak pravděpodobnost úspěšné konverze. Dostupné statistiky dávají lepší možnost správy reklamní kampaně v televizi.
Na své straně si vytvoříte videospot a banner dle požadavků technické specifikace. Připravené video zašlete na náš email partner@r2b2.cz. Následně dojde k jeho schválení a zaslání URL odkazu na video. Poté nahrajete banner do Adform DSP a přidáte obdržený URL odkaz na video. Pro správné zobrazení Push 2 Play v HbbTV, prosím, využijte inventory R2B2 HbbTV. Po nahrání banneru dojde k jeho schvalovacímu procesu ze strany R2B2.
Reklama v HbbTV se zobrazuje na televizních obrazovkách, kde reklamní obsah podléhá etickému kodexu reklamy. Proto i my jsme povinni dodržovat tento kodex a zodpovídáme za veškerý obsah reklamy, který se skrze naši reklamní síť dostane na televizní obrazovky.
Prima, Prima Cool, Prima Love, Prima Max, Prima Zoom, Óčko, Óčko Star, TV Šlágr, Retro Music TV, Markíza, Dajto, Doma
Agentura TRIAD chtěla kampaní zvýšit povědomí o cideru Kingswood prostřednictvím „pohodového” klipu. Jako ideální možnost se nabízelo oslovení televizních diváků, u kterých se předpokládá, že u televize relaxují.
Společnost R2B2 jako první v České republice otestovala možnost IP retargetingu v HbbTV. Cílem výzkumu bylo otestování využití metody IP retargetingu pro cross-device cílení programatické reklamy mezi počítači, mobilními zařízeními a televizory.