Push 2 Play

Kombinace televizního banneru
a videa v jedné reklamě

  • Pokročilé cílení
  • Online řízení kampaně z jednoho místa a v reálném čase
  • Okamžité statistiky
  • Proklik na video reklamu
  • Velký zásah televizních diváků
  • Cílení
  • HbbTV

Popis

Banner s funkcí Push 2 Play se objevuje v pravém dolním rohu televizní obrazovky. Jeho účelem je diváka upoutat a přimět ho k interakci. Stisknutím červeného tlačítka na ovladači si tak sám spustí a přehraje videoreklamu. Tu je možné přeskočit, po jejím skončení dále pokračuje televizní program.

Společně s pokročilými možnostmi cílení se reklamní sdělení dostane k požadovanému publiku a zvyšuje tak pravděpodobnost úspěšné konverze. Dostupné statistiky dávají lepší možnost správy reklamní kampaně v televizi.

Stáhněte si media kit pro Push 2 Play

Tvorba kreativy

Na své straně si vytvoříte videospot a banner dle požadavků technické specifikace. Připravené video zašlete na náš email partner@r2b2.cz. Následně dojde k jeho schválení a zaslání URL odkazu na video. Poté nahrajete banner do Adform DSP a přidáte obdržený URL odkaz na video. Pro správné zobrazení Push 2 Play v HbbTV, prosím, využijte inventory R2B2 HbbTV. Po nahrání banneru dojde k jeho schvalovacímu procesu ze strany R2B2.

Proč musíme vaši kreativu do HbbTV schvalovat?

Reklama v HbbTV se zobrazuje na televizních obrazovkách, kde reklamní obsah podléhá etickému kodexu reklamy. Proto i my jsme povinni dodržovat tento kodex a zodpovídáme za veškerý obsah reklamy, který se skrze naši reklamní síť dostane na televizní obrazovky.

Technická specifikace

  • Lze nakupovat přes inventory R2B2 HbbTV

Banner

  • Rozměry kreativy jsou 320×240 px
  • Datová velikost max 250 kB
  • Podporované formáty JPG, PNG, GIF

Video

  • Podporované formáty videa MP4, WEBM
  • HD rozlišení 1280×720 px
  • Zvuk AAC 48 kHz, max 16,5 dB
  • Délka max. 60 vteřin

Dostupné televizní stanice

Prima, Prima Cool, Prima Love, Prima Max, Prima Zoom, Óčko, Óčko Gold, TV Šlágr

Případové studie

Společnost R2B2 jako první v České republice otestovala možnost IP retargetingu v HbbTV. Cílem výzkumu bylo otestování využití metody IP retargetingu pro cross-device cílení programatické reklamy mezi počítači, mobilními zařízeními a televizory.