Obsahové cílení v TV

Obsahové cílení se využívá pro oslovení diváků aktuálně sledujících obsah v televizi. Cílit je možné jak na žánry, tak na témata pořadů nebo jejich diváky podle sociodemografie.
Jeho využití výrazně šetří čas nákupčím reklamy a díky automatizovaným procesům zobrazuje reklamní sdělení požadovanému publiku.

intro image

Žánry, témata, sociodemografie

Zadavatel reklamy má v tomto ohledu jednoduchou práci. Stačí, aby si vybral, který žánr se nejvíce hodí pro jeho reklamní sdělení. Akční, drama, sci-fi, pohádky a dalších desítky žánrů dávájí dostatečný výběr pro cílení. A pokud ne, jsou zde ještě témata. Ať už jsou to auto-moto, koníčky, vaření či další, témata zpřesňují zásah na správné publikum. K tomu má navíc zadavatel reklamy možnost cílit podle sociodemografie diváků.

Nabízené možnosti obsahového cílení
section image

Automatizace pomáhá

Obsahové cílení od R2B2 výrazně šetří čas nákupčím reklamy. Ti už nemusí zdlouhavě studovat a procházet televizní programy a schémata, aby zvolili ten správný pořad pro reklamní sdělení. Hledáním to však nekončí. Další krok, který je nákupčím ulehčen, je zadávání plánů v nákupní platformě. Zde již nemusí pro každý pořad vytvářet vlastní plán na spouštění reklamy.

Reklama se automaticky spouští a také vypíná v požadovaném období podle zvolené charakteristiky pořadů. Proto není nutné mít několik plánů na jeden žánr či téma a nebo sociodemografii.

section image

Posouvání hranic

Automatizovaný způsob cílení je to, co posouvá televizní reklamu v HbbTV o další stupeň výše. Tímto krokem využívá reklama v HbbTV ještě více ze svého potenciálu a získává náskok nad tradičním nákupem reklamy.

Chcete svou televizní kampaň cílit na správné publikum? Kontaktujte nás a my vám rádi pomůžeme.

Napište nám e-mail
section image