R2B2 MultiscreenCílení

Online programatická reklama zachází s každým příjemcem reklamy jako s jednotlivcem. S využitím cílení se reklama dostává ještě blíže k těm, u kterých je větší pravděpodobnost konverze.

Kontaktujte nás s poptávkou
intro image

K čemu je to dobré?

Najít potenciálního klienta může být složité, zdlouhavé a také drahé. S cílením na správná publika, obsah či vlastní data se celý proces zrychlí, zefektivní a dosáhne tak lepších výsledků.

Důvody, proč využít cílení pro reklamní sdělení

  • Oslovení příjemců reklamy jednotlivě
  • Efektivní komunikace díky správnému výběru publika
  • Nástroje pro precizní načasování
  • Využití vlastních dat, retargeting a storytelling
section image

Jak to funguje?

Způsobů cílení je více. Jedním je behaviorální cílení, s nímž se reklamní sdělení zobrazí vybraným publikům na základě jejich předchozího chování a zájmů.

Pro cílení bez předchozí znalosti publika slouží obsahové cílení, které zobrazí reklamní sdělení uživatelům na základě obsahu, který právě sledují.

Využít lze také retargeting, který znovu osloví uživatele, jenž svou interakcí vyvolali zájem o reklamní sdělení.

Využití vlastních dat o uživateli (ze svého webu či aplikace) je efektivní způsob, jak komunikovat s publikem, které již má se zadavatelem reklamy nebo jeho produkty zkušenost.

Své možnosti cílení nabízejí i samotné DSP. Ty poskytují například časové nebo pokročilé technické cílení s využitím IP adres, zařízení nebo operačních systémů.

Jak funguje obsahové cílení v TV?
section image

Dostupné druhy cílení

Přečtěte si více o R2B2 Multiscreen