Prima letos zdvojnásobila programatik v HbbTV

, R2B2 v médiích

Objem programatické reklamy v HbbTV v rámci skupiny Prima se v letošním roce zdvojnásobil, uvedl na úterním diskusním stolu k hybridnímu vysílání, který pořádal server Digizone.cz, Štěpán Hykš z TV Prima. Z pohledu celku ale stále programatik v HbbTV představuje nižší procenta celkového reklamního objemu.

Prima letos zdvojnásobila programatik v HbbTV

Podle Štěpána Hykše se Prima snaží využívat maximálně 20 % impresí v programatickém HbbTV prodeji, aby diváky zbytečně nezahltila, uvedl. „Klienti dnes očekávají kvalitnější obsah. Jeden z důvodů, proč programatickou reklamu v HbbTV limitujeme, je to, abychom zabránili nějaké nevoli diváků,“ přiblížil. Nejvyužívanějším formátem v rámci hybridní programatické reklamy je na Primě formát switch-in (při přepnutí kanálu rovnou zobrazí reklamu), jehož podíl přesahuje 60 %…

Přečtěte si celý článek na Mediaguru.cz