Nova řeší vlastní DMP, Prima otestuje dražbu reklamy

24.5.2017, R2B2 v médiích

O svých plánech mluvili zástupci televizí na konferenci Den programatiky. Televizní skupina Nova pracuje na vlastní datové platformě (DMP) pro programatický prodej online reklamy, řekl na středeční konferenci věnované programatické reklamě Den Programatiky šéf nových médií skupiny Nova Petr Horák.

Nova řeší vlastní DMP, Prima otestuje dražbu reklamy

Nova chce nabízet lepší cílení a motivovat lidi, aby na online médiích skupiny trávili více času, vysvětlil.

Konkurenční skupina Prima zase začne testovat aukční prodej online reklamy (vedle programatiku), řekl na konferenci Petr Hatlapatka z FTV Prima. „Otestujeme prodej určitých formátů a poté uvidíme, jak to bude fungovat,“ sdělil. Vedle toho Prima už přemýšlí o HbbTV 2.0 – tedy o „přepsání“ spotu spotem jiným, který je určen jinému publiku. To je ale podle Petra Hatlapatky dlouhodobější záležitost, která souvisí s obměnou televizních přístrojů a může trvat i několik let.

Stávajícími partnery Novy na poli programatické reklamy jsou společnosti R2B2, Doubleclick a od dubna 2017 i Adform. Programatický prodej reklamy využívá Nova jak pro online display reklamu, tak pro videoreklamu (TN.cz). Výjimkou je absence programatického videa v nabídce Doubleclicku, důvodem je údajně nedohoda na technickém řešení se společností Google…

Celý článek najdete na Mediaguru.cz