Na retargeting zaměřené Criteo se propojuje se sítí R2B2

3.4.2017, R2B2 v médiích

Technologická společnost R2B2 se propojila s globální firmou zaměřenou na personalizovanou reklamu v podobě retargetingu, společností Criteo. Ta působí na 90 trzích.

Na retargeting zaměřené Criteo se propojuje se sítí R2B2

Klienti využívající retargeting přes Criteo získávají možnost dostat se do prémiového obsahu sítě R2B2 s možným dosahem až 1 miliardy impresí za měsíc. Hlavním formátem pro retargeting skrze síť R2B2 bude nativní reklama.

„Pro retargeting je primárně využíván formát bannerové reklamy. Ta, jak je známo, trpí tzv. bannerovou slepotou. Nativní reklama je naproti tomu pro konzumenta obsahu webu přirozenější a zapadá přesně do kontextu, na který zaměřuje svou pozornost. Navíc s novým vylepšeným formátem nativní reklamy od R2B2 je konkrétní nabídka téměř nerozpoznatelná od klasického obsahu,“ říká Martin Čelikovský z R2B2.

Dalším formátem, který bude využíván pro zobrazení retargetingových kampaní, budou tzv. seminativní bannery. „Jedná se například o banner o rozměru 300×600 px, do kterého je dynamicky vložena nativní reklama,“ říká Čelikovský…

Celý článek naleznete na Marketingsales.tyden.cz