Hybrid a R2B2 výhradními partnery pro HbbTV

, R2B2 v médiích

Strůjci automatizovaného nákupu reklamy v televizi s internetem vyhlásili exkluzivní spolupráci na dalším vývoji. Systém, na němž rok pracují, chtějí přenést také do zahraničí.

Hybrid a R2B2 výhradními partnery pro HbbTV

Dvě pražské firmy Hybrid Company a R2B2 nastavily od 1. prosince exkluzivní spolupráci v oblasti programatické reklamy v HbbTV, hybridním vysílání, které propojuje televizi s internetem. Chtějí tak stvrdit své předsvědčení, že automatickému nákupu reklamy – tedy pomocí aukce v reálném čase, takzvaného real-time biddingu (RTB) – v hybridním vysílání patří budoucnost. Firmy plánují exkluzivně spolupracovat na vývoji nových funkcionalit a nástrojů obou platforem – programatického nákupu a HbbTV.

Obě firmy provozují plnohodnotný řetězec, který propojuje zadavatele programatických kampaní s televizními obrazovkami. Prostor podle interních údajů zahrnuje 30 milionů impresí za měsíc, dosahuje k jednomu milionu chytrých televizorů v Česku a zapojuje stanice televizních skupin Prima, Óčko, aktuálně též Barrandov a Šlágr…

Celý článek si můžete dočíst na Mediar.cz