Foltin: Reklamy v TV může být méně

, R2B2 v médiích

Pokud bude reklama díky programatickému nákupu v televizi cílenější, nebude jí ve výsledku potřeba tolik, zaznělo na konferenci Den programatiky.

Foltin: Reklamy v TV může být méně

Díky automatizovanému nákupu reklamy na základě dat můžete lépe cílit na zákazníky, zejména v televizi. Překryv tradičních médií a nových nákupních metod byl jedním z témat konference Den programatiky na pražském ČVUT. Už podruhé ji pořádala firma R2B2, jejíž technologie automatizovaný nákup reklamy umožňují.

Diskutující z řad odborníků na programatickou reklamu optimisticky doufali, že způsob nákupu televizní reklamy se změní. Ale na otázku, kdy se to stane, nedokázal žádný z nich jasně odpovědět…

Celý článek si můžete dočíst na Mam.ihned.cz