DEN PROGRAMATIKY: Unikátní setkání špičkových odborníků a veřejnosti

, Tiskové zprávy

Pokud si pokládáte otázky, jaké jsou nové nástroje online reklamy, jak se dívají na programatiku vydavatelské domy nebo jak vypadá programatický trh u nás a ve světě, pak si zarezervujte v kalendáři 24. květen 2016.

Technologická společnost R2B2, specialista v programatickém obchodu, připravuje 1. programatické setkání v České republice – DEN PROGRAMATIKY. Návštěvníci akce se od špičkových odborníků dozvědí praktické informace i zajímavosti z oblasti programatiky. První programatické setkání se odehraje ve čtvrtek 24. května 2016 v prostorách ČVUT, a to od 9 do 13 hodin.

Znáte aktuální trend v oblasti nákupu reklamy? „Zatímco ve světě je termín programatika dnes už zavedený pojem, na českém trhu je teprve na vzestupu. Programatický nákup reklamy je automatizovaný způsob nakupování reklamního prostoru pomocí programových systémů, které na základě dostupných údajů dokáží snadno a efektivně oslovit vybranou cílovou skupinu,“ říká Stanislav Mottl, manažer obchodu R2B. Přijďte si rozšířit obzory, podiskutovat s těmi nejlepšími a navázat nové kontakty. Na jaká témata se můžete těšit?

Programatika v očích médií

Vydavatelství Economia patří k těm největším mediálním domům u nás, spadá pod něj hned několik významných titulů. Jak vnímají programatický prodej reklamy a co programatika znamená pro média? O svůj názor se podělí David Voráček.

Kam kráčí programatika?

O nejnovějším vývoji v programatickém nákupu médií, posledních trendech a výzvách v celém odvětví pohovoří Michael Štádler, současný ředitel pražské pobočky dánské technologické společnosti Adform, která provozuje nejrozšířenější DSP platformu v České republice.

Reklama programatická, reklama všemocná aneb RTB – pomoc nebo stalking?

Programatická reklama je, co do cílení, téměř dokonalá. Díky ohromnému množství dat je velmi snadné oslovit konkrétního uživatele a podle jeho chování mu předkládat jednotlivé kreativy. Jak velkou moc má tato „dokonalá“ reklama? O odpovědnosti při zadávání reklamy a technikách direct marketingu se pobaví zástupci agentur s filosofem vyučujícím marketing, Markem Matějkou.

Kde jsou hranice programatiky?

Programatika dramaticky změnila online reklamu. Kam až může zajít? R2B2 nasadila programatiku do mobilních telefonů, televize a offline médií. Co přijde potom a co momentálně R2B2 vyvíjí? Výhled technologické společnosti R2B2 nastíní její zástupce Stanislav Mottl.

Více informací o 1. programatickém setkání DEN PROGRAMATIKY včetně podrobného programu najdete na webových stránkách denprogramatiky.cz. Cena vstupenky je 1 500 Kč + DPH.