CEO Adform: Chceme být vstupní branou k nákupu všech médií na světě

, Videopodcasty

Speciálním hostem Programatické minutky byl CEO společnosti Adform, Gustav Mellentin. Ten se podělil o vize a směřování jedné z největších reklamně technologických platforem na světě.

CEO Adform: Chceme být vstupní branou k nákupu všech médií na světě

Přehrajte si video

Minulý týden patřil akci Internet Advertising Conference 2018, na níž měl svou prezentaci také CEO společnosti Adform, Gustav Mellentin. Právě při této příležitosti jsme mohli s Gustavem natočit rozhovor pro podcast Programatická minutka.

Adform je globální nezávislou společností na poli programatické reklamy, zejména pak v Evropě. Jejím produktem je reklamně technologická platforma pro propojení inzerentů a agentur s vydavateli, a to pro online inzerci napříč všemi zařízeními a obrazovkami.

V České republice je Adform patrně nejvýznamnější nákupní platformou. S Gustavem jsme se bavili o tom, jak si vede jejich produkt ve světě a kam jeho vývoj směřují. Dotazy se týkaly také tématu přizpůsobení globální technologické platformy jednotlivým trhům a také nešlo opomenout vliv a vnímání největších hráčů na reklamním poli, tedy Facebooku a Googlu. CEO Adformu se s námi také podělil o jeho názor a vizi televizní reklamy.

Programatickou minutku můžete sledovat nejen na našem YouTube kanálu, ale také v podcastových službách iTunes nebo Soundcloud.

Odkazy na jednotlivé podcasty:
iTunes – video verze
iTunes – audio verze
SoundCloud – audio verze