123% růst obratu programatické reklamy a až 20 mil. Kč za Branding. Společnost R2B2 odhaduje výsledky ve své síti na hlavní sezónu 2017.

, Tiskové zprávy

Společnost R2B2, která tento týden oznámila další ze svých nových produktů (Obsahové cílení v HbbTV), odhaduje výsledky ve vlastní síti pro hlavní sezónu tohoto roku. Prodej reklamy v programatické síti R2B2 Multiscreen výrazně posiluje a meziročně roste o více než dvojnásobek, konkrétně o 123 %.

123% růst obratu programatické reklamy a až 20 mil. Kč za Branding. Společnost R2B2 odhaduje výsledky ve své síti na hlavní sezónu 2017.

Branding dosáhne až 20 mil. Kč

Společnost dále předpokládá, že v hlavní sezóně letošního roku se v její síti utratí za Branding mezi 15–20 mil. Kč. „Branding u nás patří mezi významné formáty. Díky jednoduché výrobě a také jeho viditelnosti je u inzerentů velmi oblíbený. Máme široké pokrytí pro tento formát, které navíc stále rozšiřujeme. Můžeme tak inzerentům poskytnout velké množství dostupných impresí právě pro tento formát,” říká Martin Čelikovský, jednatel společnosti R2B2.

Úspěch tvoří prémiové formáty a nativní reklama

Za růstem, dle slov R2B2, stojí prémiové formáty, které jsou v síti velmi oblíbené. Patří mezi ně již zmíněný Branding, video formáty a také TV formáty. Průměrné CPM se u těchto formátů pohybuje kolem 133 Kč. Mimo to společnost zaznamenává růst také díky rozšiřování programatického obchodu o nové formáty, jako je například Nativní reklama. Ta podle slov Martina Čelikovského tvoří již více než 5 % celkového obratu reklamní sítě a bude pokračovat ve stabilním růstu. „Nativní reklama je naší specialitou již několik let. Těší nás, že současné úspěchy potvrzují naši roli průkopníků novinek v programatické reklamě. Vidíme v nativní reklamě takřka bezbřehé možnosti rozvoje a využití. Naše technologie dokáže agregovat další reklamní zdroje a dodávat nativní reklamu na širokou škálu obrazovek,” doplňuje Čelikovský.

Malé formáty zlevňují

Rostoucí oblibu zaznamenávají bannerové formáty, především díky možnosti využití Rich Media. I přesto jejich ceny dle RTB Indexu mírně klesají. Jedná se zejména o bannery s rozměry 300×600 px a 480×300 px. Jejich průměrná cena za tisíc zobrazení se dnes pohybuje kolem 71 Kč.